there is no getting over you

VA! det är alltså dagen innan julafton? Vad va hur när vart va vava.. oj. förvirrad tjej som inte alls hängt med. Men har lite jul-feelings ändå. Mamma har kokat fudge å det luktar gott å paketen står i hallen redo att färdas till Dalarna. Mm. Mysigt ska det bli! Även om jag är 23 så är jag nog mer 3 när det kommer till julafton. Vill ha risgrynsgröt, långpromenad, Kalle Anka, julmat och en Tomte som frågar efter snälla barn...
Nä men ojoj. Om lite mer än 1 vecka är det ett nytt år!! Så himla knäppt! Blir nostalgisk redan nu.. 2011... Nä ska inte skriva om nå nyår och så än.
Julafton imorgon alltså.. Nu ska jag skriva klart på min uppsats sen packa sen till Cattis jobb sen till MORFAR! 


Ha världens bästa julhelg! xoxoxoxoooooox!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0