Smärtsam fredag

Skulle ha jobbat min sista dag idag på st Göran men jag vaknade kl 7 imorse med migrän. Sov till kl 11 och tänkte då göra mig i ordning för att va på sjukan kl 14, men jag mådde ännu sämre och sjukskrev mig. Spydde lite, sov lite och sen kom pappa med voltaren. Då äntligen gick det över! Fyfan för migrän!! Har inte haft det på flera år..

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa i sickla. Mitt huvud vilar, kände inte riktigt för att gå ut och göra saken ännu värre.
Känns som om min hjärna kollapsade efter 4 veckor med nya saker att ta in och lära mig och sen stress och ingen sömn på det.

Jaja, imorgon blir det till att fira mig själv!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0