om tiden vill ifatt.

eftersom jag måste plugga så gör jag inte alls det. kände att det nog var viktigare att skriva här istället.. jag vill sammanfatta året som om jag hade en jättestor blogg! hade jag haft det hade jag kanske gjort det för läsarna. men nu är den här bloggen för mig. och ida. och typ lisa och adela. så sammanfattningen är faktiskt för mig (och er men är nog mest ego i den här saken..). tycker det är kul att sammanfatta och roligt att läsa sen om någon månad. nåväl. Januari: Första dagen på året spenderades med vänner, film, pizza och andra nyttigheter. Bra start! Resten av januari Sen var det tydligen big-depp i cirka två veckor. Livet var tydligen inte alls så roligt. När vi tröttnat riktigt ordentligt en lördag, låg på golvet i min lägenhet och hatade allt så tog vi oss i kragen, beställde tågbiljetter och rusade till en taxi sen vips var vi i Linköping. Sen började jag på SU. 23 januari spenderade jag 1627 kr på amba. Hade en sjukt konstig men rolig kväll med Ida (Och övriga! Men kändes som det mest var jag & Ida). Och den sista januari trodde vi tydligen våren var på väg. Februari: Vi såg "Ove Sundberg" och mitt skratt skrämde norrlänningar. Annars var det längtan till sommar, klag på vinter, fylla, middagar och sådant. Rätt bra tidsfördriv en i februari. Sen åkte vi tydligen till Linköping igen <3 Mars: Okej mars var tydligen helt värdelös? Verkar inte hänt något kul alls. Den 8e var det tillräckligt varmt för att enbart ha vårjacka varje fall! och två gånger failad jag och ida filmkväll för en utekväll istället. rätt asbra om jag får säga det själv. Såg även bästa Håkan och Säkert på en och samma helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0