mer än du ser;

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja. tex flytta till linköping. Har du några nyårslöften? i år skulle jag lära mig gilla sushi. och inte spreta med fingret när jag drack. båda är det fail på. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? kanske? Vilka länder besökte du? Sverige. Finland? Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? valborgshelgen, när jag flyttade till Linköping. Vad var din största framgång 2010? Skolan. Största misstaget? Tänka för mycket på oviktiga ting Bästa köpet? eh. min glasögon? HAHA Vad spenderade du mest pengar på? Alkoholen och mig själv. Gjorde någonting dig riktigt glad? VÄNNER. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Svenska björnstammen - vart jag mig i.. Timbuktu - resten av ditt.. Shm - save the world.. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Vilket år? Vad önskar du att du gjort mer? chansat, jag vet inte.. blah. Favoritprogram på TV? ensam mamma och bonde söker....våra vänners liv. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? åt tapas på mamas n tapas med bästa. Den bästa nya personen du träffade? Alla i Linköping. Mycket kärlek på så liten tid. Åh. <3

Kommentarer
Postat av: abdi

vafan cissi nu är du skevare än vanligt.. det är under 2011 du gjort allt detta

2011-12-08 @ 16:10:17
Postat av: Cissela

oj oj oj. uppmärksam tjej (jag alltså). självklart 2011. läste dock på många ställen igår 2012 å tänkte "men gud dit är det ju jäääättteeee långt". insåg efter ett bra tag att NÄ. det är 4 veckor dit....



zzzz

2011-12-08 @ 19:02:03
Postat av: ida

hahaha jättekul ju :D

2011-12-08 @ 20:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0