men när hjärtat vill slå på stort är det lättare sagt än gjort.

Har firat jul hela helgen och varit non-stop-mätt. Det finns liksom något ätbart ÖVERALLT. och jag är inte den som är den, speciellt inte när det kommer till mat. 

Igår satt jag hemma och tänkte ta det lugnt men fick sms av Emma som tänkte att vi kan ju gå ut och ta en öl. Och så blev det. Eller fyra öl kanske det blev. Började någonstans på söder med Emma och sen kom Lisa och joinade. När dem sen stängde så gick vi till Scandic/Lilla hotellbaren och jag såg min 2011-års kändiskärlek; Sverrir. Mm så söt.
Sen mötte vi upp the boys och skulle gå till Patricia.. men ja det var ju faktist Måndag (röd dag så kanske räknas som söndag?). Inte så mycket öppet helt enkelt så vi gick till Harry B James. Stället i sig är väl inget jag skulle vilja gå till igen men alltid mysigt att umgås med sina vänner. Fast det var kul att det var kareoke och folk gick verkligen in för det. Bäst!
Idag ska vi fira jul igen med Gabriella och co. Fast utan julmaten..
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0