jag minns;

(juni; viktigaste var väl ändå att Lisa kom hem?)
Juli:
var på sommarfest på långholmen. var lite konstiga folk där, men hade en mysig sommarkväll vid vattnet med cigg och vänner (ida å lunkan). mysig hemgång var det också vill jag minnas. morden i norge hände och skakade om världen.
augusti:
Lunkans årliga fest! var en väldigt rolig fest. och en rolig dagen-efter med bad, pizza, film etc. Jag Ida och Lisa en en sån fin helg med fest och övernattning och..som förr! och jag flyttade till Linköping. hittade ett roligt citat från första dagen "hittade dock rum D38, och en trevlig tjej som jag kunde prata lite med innan. så var man av med nervositeten". den trevliga tjejen är min blivande roomie!
september:
Mest minnesvärda var nog Drat i spat som var en av de roligaste festerna på Kårallen! så himla himla kul!!! sen var det nog mest; lära känna folk, lära känna skolan.. ja lära va väl helt enkelt temat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0