in the dark

igår hann jag med att luncha och fika med Ida och Adela. Adela jobbade så jag och Ida lämnade henne och åkte till söder för att gå på bio med Emma och Benjamin. Vi såg två kändisar, en man inte vet namnet på men vet att han är skådis..så såg vi även "Nils Bjurman". Kul att se den sista då filmen vi skulle se var The girl with dragon.... Den var bra, men svenska Män som hatar kvinnor är bättre. Kul också att dem ska snacka svensk-engelska. hehe.
sen åkte jag och Ida hem hit och gjorde mat. å sen kom Robert och David och vi spelade lotto, med andra ord och kortspel. Sen skrev vi listor och planerade. gillar att planera...
nu sitter jag och fyller på musik-nyårs-listan som ida började med igår. Idag är näst sista dan för i åååår då. heheheh...
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0