hemma i stockholm igen om två veckor.

haft en fantastiskt rolig helg. blir mycket fest nu på helgerna. i fredags fyllde johan som sagt år och sen gick vi till HG. var en väldigt rolig kväll.
igår så började vi med lite glögg hemma hos Anna innan vi for till Norrköping. väldigt fin stad! vi gick till petra och förfestade ännu mer. sen blev det trappan där det var nåt dubstep-event. känns som om det är sånt överallt nu? det var varje fall himla kul och bra musik så vi dansade nog mest hela tiden.
idag har jag ätit. och kollat på film. nu tänkte jag fortsätta med det och sen sova. ladda inför en ny vecka. nästa helg ska vi fira jul, ska bli så himla mysigt! sen är det bara en fredag kvar å sen storstan igen!
ringde till gabriella idag för att fråga Cornelia och Oliver vad dom önskar sig i julklapp. Oliver var på träning så fick prata med Cornelia. hon önskade sig hård mat som man kan laga med i sitt rum. sen la vi på.
10 sekunder efter ringde gabriella upp "Cornelia glömde säga en sak" "okej" "Jag saknar dig. Hejdå!" Ååh. lilla älskade.. sånt kan man leva på för alltid tror jag..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0