GLAD LUCIA!

Lucia gillar jag så himla mycket! så himla mysigt och fint.
När jag jobbade på itella så kom jag tidigt till jobbet just den dagen, satte mig på min plats och där låg det pepparkakor och så tändes det ljus. jävlar vad mysigt det var!
sen började jag jobba på dagis och fick uppleva dem bästa luciadagarna nånsin typ. världens finste ungar som inte riktigt förstår men försöker ändå. förra året jobba jag inte men jag gick ändå dit för att kolla och precis när dom tog första tonen så började snön att falla, det hände även året innan. sjukt bra timing!
men i år... så befann jag mig ju på HIA och alla sjuksköterskor och några usk:or körde stenhårt på lusicatåget. mycket fint och patienterna blev lite gladare.
jag gillar lucia helt enkelt.

har fått vara med på en pacemaker operation och en CT-röntgen av skalle. mycket skoj och mycket lärorikt!
har hängt runt och pratat med patienter som är så gulliga så gulliga. sen när jag var på väg hem så fick jag sms av Lisa. då blev jag jävligt glad!

3 pass kvar på st göran, sen firar jag min födelsedag i dagarna 3, skriver sista provet, Lisa kommer hem, julafton, nyår. och lite jobb där i emellan också!

PÖÖSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0