fortsätter summera.

April:
Jag fyllde år. Gör jag ju alltid i april. Adela också för den delen. Fann även mitt favvodjur; björndjur. åh. Vi var på debaser och hade sen en riktig pang-efterfest hos mig. Champagne och allt. Fin dagen-efter dag också. jag spådde vill du ligga med mig då och save the world att bli sommarplågor.. kanske borde jag bli sierska? Hade en sjukt bra påsk, det var mest fest. Och vi träffade Kim o co första gången. Sen åkte vi till Uppsala för att fira Kvalborg&valborg.

Maj:
Vi hade det bäst i Uppsala. 2 dagars fylla, ingen mat ingen sömn bara dans och massa cigaretter. Och så vänner och fiender på det. bra så. Och när vi kom hem från Uppsala fortsatte vi med en studentskiva. Vi var på quarnevalen på kth. Och alla rubriker är veronica maggio. tror vi lyssnade på henne ganska mycket.
Juni:
jag Ida Robert tog vårt pick å pack och åkte till mitt landställe. vann pengar på båten också, sjukt roligt var det! Första helgen i juni var; sommar! och trädgårn. konstiga killar och massa kul. Det var examensfest och inflyttningsfest. hade den bästa midsommaren jag kan minnas. Sen seglade jag en dag. åh. sommar.

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad kul det låter!!!!! :D

2011-12-09 @ 20:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0