en fredag en lördag och en söndag

fredag blev det förfest hos jesper och oskar och sen flamman. blev en hel del dans på flamman, men eftersom det var tenta-p så var det inte så mycket folk. men kul ändå!
lördagen.. dagen jag väntat på i en mindre evighet kändes det som. det var ju JULAFTON! vi var 23 personer som i lördags samlades på kaptensgatan. alla hade med sig något att bidra med till julbordet och en julklapp. Så vi åt oss tjocka och sen väntade vi (kanske mest jag..) som små barn på julafton att få börja julklappsspelet. Julklappsspelet är alltså det bästa spelet NÅGONSIN. Allas julklappar läggs i mitten och sen har man två tärningar som man slår. Får man två lika siffror får man ta ett paket annars. När alla julklappar sen är utdelade så börjar man om, men nu med tid. och får man nu två lika siffror får man TA en julklapp från någon. Det hela slutade med att jag var 1 kaktus 1 påse med plackers samt 1 tavla där det står stockholm på rikare. så sjukt rolig och kaosig lek! woho! sen var det fest och dans och sång tills vi tog cyklarna och begav oss till NH.
söndag..var så himla himla TRÖTT. så jag vilade. kollade på film och åt. orkade mig upp vid 8 och då tog jag mig till jesper och oskar för lite söndags-mys.
summa summarum: en väldigt bra helg. en av mina absolut finaste julaftonar någonsin.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0