bara för ikväll.

igår var jag hos Elin och färgade håret. Väldigt tjejigt, tre tjejer som färgade håret, snackade skit och åt cheescake.. varje fall.. när jag skulle skölja ur färgen ur håret så gjorde jag illa ryggen. när jag ställde mig upp igen var det väl nåt knas som hände. så sen hade jag så sinnessjukt ont i längdryggen att jag inet kunde sova på hela natten typ. kunde liksom inte vända mig utan att skrika och typ gråta. vaknade vid 4 igen å då var jag tvungen att ta mig upp, vilket tog 5 minuter, och hämta värktabletter.. SKÖNT! Skönt att man är en gammal tant nu.. kvinnan på apoteket sa åt mig att gå till en sjukgymnast eller nåt. Det får dock bli en annan dag för nu ska jag svida om, ta på mig en nyköpt klänning och sminka till mig. MmMM!

xoooxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0