all of me;

vad man kan komma på sig själv med att man håller på med vissa speciella grejer ibland. som att jag ALLDELES för ofta säger HÄRLIGT. Visst, bättre än vissa andra ord kanske.. men.. om man säger härligt i var och varannan mening blir det lite..tjatigt? har ju även en jobbig tendens att jag ALLTID sjunger? HELA tiden!! Så fort någon säger ett ord så sjunger jag det. och däremellan sjunger jag låtar jag fastnat på. Igår var det All of me med Frank Sinatra och idag Auld Lang syne vilket är en sång som sjungs på lågskotska (eh?) så det låter nog fint när jag sjunger det..
igår när vi var på HM så ställde jag mig i kön och tänkte mig inte för utan börjar sjunga, tar verkligen i från tårna, en jullåt. kommer på mig själv vad jag håller på med så jag vänder mig om och ber om ursäkt till hon som står bakom... men hon sa att det är ju bara trevligt med lite sång och att hon blev glad. "HEHE, joo ja det är ju det" Säger jag. jag får betala och går därifrån. Kul att kunna glädja andra ibland...
imorgon är det FREDAG! det blir inflyttnings-/födelsedags-/utflyttningsfest hos Johan då. Kan nog bli riktigt trevligt. ska bara klara av ett seminiarum med "opponering" först. sen party. på lördag ska jag för första gången få förgylla Norrköping med min närvaro.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0