221211

igår fick jag träffa lisa som jag saknat en himla massa. mötte upp henne och ida för att sen bege oss till Calle. Där var Calle, en kanadensisk kille som hette typ Rob? och Fredrik. Var himla kul att träffa dom igen faktiskt. Sen kom Anton och Malin och Gustav! Malin hade jag också saknat massa, hon har ju varit i bästa Paris i flera månader. finfint.

när vi skrattat och pratat och druckigt och rökt så gick vi runt hörnet och Bara Vi där Emma och Benjamin och Robert och Olle var. Drack en eller två öl tills dom stängde. Då sprang vi ut till en taxi och skrek kör oss till Mariatorget. Och så gick vi till Baba Sonic. SÅ himla fint! Var så länge sen jag var där. Där blev det en eller två eller tre (kanske fyra?) öl och massa massa massa dans. det var bäst. 

Sen stängde även dom och då blev det en ny taxitur hem till Calle igen. Där spelade vi in en musikvideo och så. 

SUMMAN AV KARDEMUMMAN; en så himla bra och rolig onsdag. idag vaknade jag bakfull men glad.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0