20 december 2011

ojoj vad året gått hörni. ojojojojojoj. nu är man hemma i stockholm igen! Här är det lite dyrare att röra på sig (sl måste ha mest pengar i hela världen. hela sverige varje fall) och lite trängre (alla ska visst handla julklappar samtidigt som JAG?) och massa mys å kärlek (vänner och familj, finfint) mmMm. varje fall..i fredags hade vi en jättefin nyårsafton. var hemma hos elin först och sen gick vi till hg. stod utanför och räknade ner 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 och skrek sen GOTT NYTT ÅÅÅÅR så alla trodde väl vi var lite halvt knäppa. men fint vare. i lördags åkte jag till sthlm. det blev mys och sen förfest hos ida med folk man saknar när man inte är med dom och sen debaser som jag också saknat. tyvärr var det inte lika roligt där kanske pga att det var flat-kväll? fast jag dansade tills fötterna värkte och det är ju kul. idag var jag på bio med oliver cornelia och ida. vi såg happy feet 2. söta små pingviner det där! Nu är jag så SATANS trött? förstår nada...... kanske man ska ta å sova snart? så går jag upp tidigt imorgon, pluggar pluggar pluggar... å sen hörde jag visst skål?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0