vart jag mig i världen vänder

i helgen hade lunkan sin traditionella (ja jag tycker det ska bli en tradition så då får man skriva så) fest. blev lika kul som förra gången! vi rökte för många cigaretter i rad, drack pims och hade det fint.  sen gick vi upp vid halv åtta dagen efter (eller jag ida å lunkan gjorde det dom övriga 8 låg å försökte sova). vi gick och badade och sen cyklade vi till affären. sen blev det svensson svensson innan bad igen. och sen film och pizza. jag och ida gick hem till emma, drack kaffe med henne och lisa å åt lite mat. sen kom lunkan. vi tog en genväg hem till honom (som gjorde att vi fick hasa oss under ett stängsel) köpte chips, grönsaker å dipp å sen kollade vi på film. då var man lite lagom trött... igår var det söndag å jag agerade hundvakt åt figge medan cattis red. han är så gosig. nu orkar jag inte dagboka mer, ska nämligen kolla på entourage. men kände att bloggen behövde en uppdatering. man vet fan aldrig vad för hemskt som kan hända annars.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0