var är du ikväll?

igår hade jag ida malin och sara en hejdå-middag. sara och malin åker till Paris på måndag. jag åker till linköping på fredag. efter middan åkte vi till karlberg och tog ett glas vin. det efterföljdes av en öl på söder med gustav och co.
ett väldigt bra sätt att spendera en tisdag på, kan jag tycka.
idag jobbade jag min sista dag på jobbet. alltid lite tråkigt, men det ska bli så kul att börja plugga igen!!
nu ska jag packa. imorgon blir sista dagen i storstan. den ska främst spenderas med cornelia och oliver. cornelia hade redan förvarnat på dagis att "på torsdag kommer cissi och hämtar mig. det är min tokiga moster det. hon är så skojsig hon".  sen ska det bli en middag.
oxox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0