KANSKE VÄRLDENS TRÅKIGASTE

BRUKAR DU KOMMA I TID:
ja för det mesta.

HAR DU BRA KONDITION:
hm.. nja. eller jo. eller ne? gå kan jag ju göra hur långt som helst men springa är jag sämre på

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
i helgen av min syster

HUR KÄNNER DU DIG NU:
lite sisådär ärligt talat.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
svart fast jag älskar orange

BLIR DU BRA PÅ KORT:
haha, ne

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
tror att det var efter fridas fest men jag kommer inte riktigt ihåg.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
ne

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
ja jag fick ju träffa Adela <3

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
te eller kaffe

KAN DU LAGA MAT:
såklart jag kan!

ÄR DU NYTTIG:
ibland. ibland inte

ÄR DU BLYG:
nej

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
9 typ

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
oj, det har jag ingen aning om

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
super mario nintendo 64

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
några glas vin

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
ja

JAG SOVER:
just nu ganska dåligt

VAD SA DU SENAST?
"ring om det är nåt och ha så kul i helgen"

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
neeeeee

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Den jag känner för att prata med

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
sova, plugga, sällskap

HAR DU SNYGGA SKOR:
ja men inte alla

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
kommer jag inte ihåg

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
japp

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
ja

HAR DU KÖRKORT:
nej

ÄR DU ENSAM NU:
ja

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
skriva provet på fredag (äntligen klar med kursen) och helgen




Kommentarer
Postat av: a dela

<3

2011-08-31 @ 13:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0