:(

igår var jag med kim, gjorde nödvändiga saker sen åkte vi till rålis. sen mötte jag cissi, åt glass, träffade lunkan, träffade frida, åkte lite båt, handlade mat, lagade mat, kollade på allsång och sen gick jag typ o la mig.
idag har jag pratat med min skola 2 gånger, blivit skitarg och nu sitter jag här och skiter i allt. dom får fan lösa problemet. jag tänker fan inte gå i skolan i solna. det räcker med att jag bor där! jag kan väl inte spendera all min tid där heller.
förstår liksom inte hur dom får "jag vill INTE gå i solna" till "jag vill JÄTTEGÄRNA gå i solna". jag är inte ens folkbokförd i solna.



nu är jag sugen på godis och bullar.
jag är väldigt suge på att gå ut också.
och så vill jag fixa min lägenget.

men NÄÄÄ juste. jag har ju bara 4 kr på mitt konto. 7000 gick ju åt till sånt där viktigt som hyra, räkningar, försäkring, mat, presenter, medicin.. 

jävla skitdag. bajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0