berätta för mig om det är sant

sitter och äter frukost i soffan, ska snart klä på mig för att gå till jobbet. börjar 10. eller egentligen halv. men sånt orkade jag inte bry mig om riktigt idag...
det är så himla skönt att jobba på sommaren jämfört med typ alla andra månader på året... helt klart vill man ju alltid hellre vara LEDIG.. men det är ju rätt skönt att hänga ute med mina mini-vänner och bra kollegor också. jaja..
igår AW:ade jag på Lunkans jobb med några av hans kollegor också. det var trevligt och mysigt att sitta där ute och dricka rose. sen gick vi till trädgårn. man kunde inte spela boule, dom hittade inte kulorna. jag blev lite arg.... sen tänkte jag det är en dag imorgon också och gick hem. tog typ 30 minuter. rätt trevligt att bo hos mamma alltså.. haha..
nej men..imorgon är det fredag! och fredagar är ju ändå alltid fredagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0