2 VECKOR DÅ

jag har ju inte skrivit någonting på år och dar känns det som. jag har haft roligt så då bloggar man inte. förstår väl vem som helst egentligen.
herregud, kollade nu och insåg att det var 2 veckor sen.. och jag vet inte alls vad jag gjort i två veckor.
eller jo jag hängde med Frida senast och då bestämde vi utgång på lördagen som hon itne ens var med på till slut.
jag lisa o cissi hade en såndär asrolig helg som vi alltid hade förut. vi gick ut, såklart och tog en vända i pridetåget som var helt fantastiskt! jävlar vad kul vi hade.
förra tisdagen så hade vi hejdå-middag för oliver och oskar som just nu befinner sig i usa. jävligt trevlig middag men lite sorgligt ändå. dom kommer inte va i linköping när jag kommer dit men det kommer däremot cissi och frida vara. crazzziiieeee.

den här helgen hade lunkan sin fest. det var väldigt skoj skoj skoj. på många roliga sätt såhär i efterhand.

sön-tis har spenderats med kim, kollat på film, ätit och typ sånt. var även på en liten mattelektion idag. då sa min lärare att om man villle kunde man gå på studiestöd, det var nämligen kth elver som var lärare där och dom är SÅ HIMLA BRA på matte.
nähä? är dom? äre sant?

nu ska jag dricka te.
pöss
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0