sunday bloody sunday.

har verkligen tänkt att jag MÅSTE ge blod. jag är dock himla rädd för sprutor? alltså. löjligt rädd. men men. nu är man 23. bara att övervinna sina rädslor. gillar inte att vara rädd. att vara rädd är att vara begränsad och det gillar jag verkligen inte! jag vill kunna göra vad jag vill utan att jag själv ska stå i vägen. okej, att ge blod är väl inget jag verkligen vill, men det är något som man borde göra om man är frisk och kry. kanske behöver någon som håller mig i handen bara.. eller ger mig en knuff i ryggen så jag går dit ens.. hehe.

Kommentarer
Postat av: aaa

vi kan gå tillsammans... det känns inget. så bara man tittar bort så är det inga problemmmmm

2011-04-15 @ 10:04:06
Postat av: Iddiii

Kan både hålla hand och knuffa! Nålar är man ju ganska bra på.

Du får ju kakor???!?!?!!

2011-04-16 @ 02:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0