små lätta moln ser jag på min himmel min himmel som är blå.

det är så fint och vårigt ute. överallt är det blommor och träden knoppas, snön är borta, människor överallt! så underbart! fredagen började bra! klarade tentan som mer än hälften fick underkänt på (såkävlaskönt) redovisningen gick bra, match på stadion som dom iofs tappade men jag hade lite kläder på mig och frös ändå inte = riktigt trevligt. fick ju vara med min gullegutt också. som ska ha sin första fotbollsmatch imorgon mot bajen. moster ska dit å heja!
sen åkte jag till tyresö och sleipnervägen. det var som sommar! underbart.
idag har jag hunnit med en springrunda och inte så mycket mer. ska snart ta mig i kragen och ut på byn för att äta glass och dricka lite alkohol. sen hem till Adela för födelsedagsfirande. kan ju inte bli annat än en bra jävla lördag?

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0