seven days a week

finast väder igår! Satt hemma hos mamma å skrev klart en till fråga (3 kvar bah jejey!) gick ut å sprang lite eftersom det var så himla fint väder. sen bestämde jag att det var en så fin dag så den förtjänade att firas med vin. Emma kom å hämtade mig. så åkte vi hem till henne å billab å åt god middag, drack vin. robban, oliver å david kom över. sen åkte vi in till stan (minus oliver å david). gick till debaser slussens uteservering å där satt lunkan, goran, harry, erik å tobbe. sen beställdes det in vinflaskor efter vinflaskor, å det röktes en hel jävla massa å alla var nog mest fulla å glada! väldigt trevlig kväll. 
idag har jag kurerat mig med lite banan å cola light. det funkar utmärkt, å nu e jag fitforfight för lite uteservering i solen. BRA PÅSK! heheh.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0