safari disco club.

seriöst. har haft en av de bättre veckorna i mitt liv!! har varvat plugg i solen, med chill i solen, grill i solen, dricka i solen, skratta, prata, leva.. alltså fan!!! är så jävla nöjd just nu bara.
lördagen spenderades i sköndal med grillning å jävligt bra sällskap i form av robban max jocke anton rickard å marre. vi åt å vi drack. åkte till stan lite senare å mötte upp folk. lördagen var jag bara helt slut. så jag tog det lugnt med mig själv som enda sällskap. tror det var behövligt. igår var jag dock redo igen! mötte ida i sjöstan, vi åt glass. gick till tanto å träffade adela. åt en glass. igen. man får göra det när det är fint väder nämligen. sen gick vi åt skilda håll. åkte hem å pluggade. tog en liten flaska rose å begav mig till Ida. när flaskan var slut blev det lite limoncello. när den var slut gick vi till göteborg och drack en öl. sjukt snabb visit hem till goran (toalett-lån å whisky-shot). åkte till medis. drack vin, såg en söt kille. så kom två gulliga 92or. vi gick till lilla hotellbaren. efter ungefär 5 minuter blev man uppraggad. efter ytterligare fem minuter fick man hångla.... sen umgicks jag å ida med våra tre nyfunna vänner (samt 92orna.) åkte till ohlssons skor. and rest is history.... när jag vaknade imorse gick jag hem till ida, som turligt nog hade kommit hem. det var närmst och bäst kände jag. vi tog vårt pick å pack å for till tegnerlunden för lite häng med malin anton å calle. 

det har alltså varit 22 grader idag. i skuggan. jag har haft enbart shorts. INGA JÄVLA STRUMPBYXOR. å jag är så jävla nöjd över det.
bäst!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0