HELA LIVET VAR ETT DISCO

kan ju bara hålla med cissi om det hon skrev om fredagskvällen. en bra och trevlig sådan! och lördagen var mest bara jävligt chill. mat mat och film film. behöva ju ibland, en sån där hemmakväll när man bara ligger i soffan liksom.
kanske finns en och annan bild man kan ta och lägga upp.

var på ikea idag med elin och tommy. herregud jag blir helt matt när jag tänker på allt jag måste införskaffa! och så blev jag ju ganska så nöjd när jag insåg att det bara tar 13 min till söder från solna. tack gud, jag behöver alltså inte känna att jag bor på andra sidan jorden.

ikväll blir det lite familjemiddag. söndagsstek och jordgubbar till efterrätt, gött


Pussokram mina hjärtegull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0