GÖR MIG LYCKLIG NU

vågar nog påstå att jag haft den bästa helgen hittills i år. fredagen som va bra & härlig som skrivet. och igår+idag...
igår började dagen vid 1 då jag träffa robban, vi mötte upp ida vid halv två. åkte in och åt korv på medis. sen blev det systemet. gick och köpte glass som vi åt vid nytorget. gick upp till vitabergen för att dricka cider, chilla och lyssna på musik. simon kom och joinade. jag och ida drog från pöjkarna. gick till debaser slussen där uteserveringen öppnat! underbart, varmt, sol, grym musik och rose. sen skulle vi bege oss till adela för födelsedagsfirande! vi gjorde ett stopp på toaletten innan dock och... råkade ha sönder presenten.. he he he. jaja. vi kom till adela! Där bjöds på grymma drinkar, ännu grymmare mat, bosnisk musik och snack! finfint.
sen åktes det in till stan, jag och ida åkte till debaser slussen (igen). mötte upp lunkan, olle, olle, robban, oliver, putte, oscaroscar. det  var så trevligt att när det tog slut ville vi inte sluta festandet så vi åkte hem till mig. festade till jag vet inte ens när? till slut däckade väl alla, utom jag. var ju trött men kunde INTE somna? konstigt.
idag har vi (ida jag lunkan olle robban oscar) hängt i sköna sköndal. ätit glass, lekt roliga lekar, solat, varit allmänt jävla glada. sen åkte jag till stuvsta till familjen för att ta oss till annan plats för att titta och heja på oliver på hans första fotbollsmatch. så himla söta var dom!! och vilka målgester dom hade sen! hihi. sötnosar. nu har jag ätit mat, fortfarande inte sovit = är inne på min 34e timma som vaken? krejsigööörl.
nä men... om man skulle ta och...sova?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0