fyra hjul som rullar, fyra moln på himlen, när fyra stjärnor faller kan du önska vad du vill...pojkar pojkar pojkar här kommer ett hundår till!

hade en fin fredag! det var jätte trevligt på mamas n tapas med god mat god dryck å fina presenter! alla va glada å trevliga (fast lite väl fästa vid sina mobiler ibland). precis när vi skulle gå från m&p kom emma å benja, så då satte vi oss ner å tog ännu en drink. väldigt trevligt att träffa dom, det var länge sen! sen gick vi. ida försökte smuggla ut en cider.. precis när hon klev utan snubbla hon (på sina fötter) å tappade cidern... f a i l . ehehehe.
sen gick vi till debban som va dött å då blidde det marie L som jag ändå inte riktigt börjat gilla? tycker det är ett konstigt ställe? måste kanske ge det en chans till, jag vet inte. jajajaaaaa. det var trevligt! hade svårt att sova igår så gick upp vid halv nio. åt, städade å åkte in till stan å gick promenad med ida. sen åkte vi hem å..åt. å åt. åt. kollade på film å teve. och var HEMMA. en lördag! lite förvånad över mig själv, skall medges.
nu ska jag iväg!

xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0