FREDAG IMORGON DÅ

köpte ju fan en hel del nödvändigt idag? solskyddsfaktor, ljus, linnen, skor, mat, present.. fett bra. fett bra att man kan göra av med pengar ändå.
har precis kollat på Mitt i naturen som utspelade sig i australien, alltså satan vad fina djur dom har i det där landet. har liksom glömt? var tvungen att kolla igenom alla bilder från vår resa och blev så glad så glad. och så kom jag på att det är exakt 3 år sedan jag såg en koala och känguru för första gången :)

imorgon är det fredag igen, då ska man kanske göra nåt kul? eller så gör man inte det och så gör man det roliga på lördag istället. funkar ju det med va.

Nu mina vänner ska jag äta nåt för jag vill bli lite tjockare än vad jag redan är. fast det är ju lungt, ska ju fan ta en liten runda runt sjön imorn. hoppas man möter en svettig amin igen. hehehehhaahha.

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0