& everything seems the same but i worked something out last night that changed this little girls brain. a small piece of advice that took 23 years in the make and i will break it for you now, please learn..

känns som om en liten update är på sin plats..
i lördags gjorde jag varje fall högskoleprovet. sen åkte jag hem, bytte kläder etc, mötte upp Lunkan. Vi åkte till harry å malin och åt mat, med Noah också. sen kom gustav och max. sen styrde vi stegen mot Fashing (the place 2 be en lördag?). lunkan kom inte in, han va för full. så han gick till El Amir å en timma senare fick han komma in. tycker det kan kännas ganska oklart.. haha.
söndagen spenderades i sängen tills jag orkade förflytta mig till soffan. lunkan kom. vi kollade på film (blue valentine) och åt (nudlar, godis). kollade på gynekologen från Askim (bra jäkla serie haha).
igår var satte allsvenskan igång å familjen samlades å hejade. tyvärr vart det 0-0. ganska lam match, tyvärr. får hoppas det går bättre den 15e när det är första hemmamatchen på stadion mot Malmö. då ska jag dit & heja.
Idag fyller jag år! whehey! känns...inget speciellt. har hunnit springa, äta, kollat bloggar, facebookat & pluggat ytterst lite. vet inte riktigt vart min motivation är just nu? känns jobbigt me jaja.

Vill ha fredag! då ska vi äta tapas & dricka rödvin. å kanske en caiprinhia! muuums.
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0