ALLT DET BÄSTA HAR INTE HÄNT ÄN!

har varit en fantastiskt fin dag.
har städat lite, sen var jag å handlade mat, åkte hem å lagade mat å sen kom familjen över och åt lite födelsedagsmiddag. å blåbärspaj. tårta är inte så mycket för mig..hellre blåbärspaj (älskar blåbär).
gick ut å lekte lite i parken utanför med Cornelia och Oliver (och joel å gabriella). oliver å cornelia uppträdde (oliver dansde till popular, cornelia sjöng in the club). fin dag.
när alla hade gått å allt var städat igen hade jag för mycket rastlösthet i mig å det var så fint väder så jag gick ut å sprang. det var inte så jobbigt! såg massa fina vårtecken. jej.
nu: nu och film. ih.
Åh! när jag sprang vid vattnet var det någon som grillade någonstans. det luktade så jävla gott. och så var det så varmt. och man såg blommor. och fåglarna kvittrade. och det kändes faktist som en sommarkväll! och luktade som en sådan. det var fan härligt. och jag påmindes om att allt den bästa årstiden ligger framför oss. och det är så jävla fantastiskt.
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0