VI SKA VARA VÄNNER FÖREVIGT. BRYTHJÄRTAN

jag är väldigt sugen på sommar nu. värme och ledighet. tänk så himla trevligt det skulle va! då skulle vi kanske sitta på någon uteservering nu, antagligen trädgården. dricka lite pims och äta en bit mat. bli fulla för kärlekens skull. Men det får vi faktiskt ta och vänta lite med, tyvärr.
Vi ska först ha lite mysig höst som sen byts bort mot en kall vinter (som typ aldrig kommer ta slut) för att sedan gå över till vår. undra om jag skulle tröttna på att bo i ett land utan årstider? Australien som tex, dom har ju årstider men det blir ju aldrig riktigt kallt där.

Jag har spenderat min dag med mina fina fina vänner. Först Lunkan som skulle klippa sig, det gjorde han inte. vi åt och fikade bara. och sen tänkte jag på hur cool jag skulle va om jag gick på KTH. det kommer ju dock aldrig hända. Sen tänkte jag på hur najs det är att åka buss, dock inte när jag kom på hur jävla långt det är från tekniska till gullmars. inte okej. men jag fick i alla fall se Sebbe som spelar Sebbe i filmen Sebbe.
jag blev typ lite kär (han är väl typ 92:a, det är väl därför).

Seeeeeen. träffade jag Adela och Cissi. vi åt middag på Tabbouli! herreguuuud. jag dog av matorgasm. sjukligt gott och vi blev sjukligt mätta alla tre.


PUSSZSZSZSSS.


(JAG ÄLSKAR FACEBOOOOOOK!!!! alltså jag kan inte säga i ord hur glad jag är över denna fantastiska grej. med tanke på att jag är den mest nyfikna (eeeh, efter cissi) personen ever så är facebook mitt liv. på ritkigt. jag dör. herregud. ååååh. HAHAHHA! kommer han ta bort den där statusuppdateringen så gör det inget för den är sparad. jag ska visa dig, cisi. det är så kul så jag dör.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0