THÅSTRÖM - KÄRLEK ÄR FÖR DOM

jag vill hellre va superduperkär och bli dumpad och få vara ledsen än att bli intresserad, börja tycka om och sen att det ska avslutas av olika orsaker.
jag ältar, jag vet. men jag tror jag måste det. jag tappar tron på allt..
jag tror inte längre att det kommer bli som jag vill. helt seriöst alltså, jag gör aldrig det längre. just för jag vet att det inte blir så som jag vill. det är någon förbannelse över mig, eller bara min otroligt dåliga karma
(bla bla bla bla bla bla bla..)

Imorgon åker Lisa till australien. (har fortfarande inte fattat än..)
På onsdag ska jag till södersjukhuset och prata med min sjuksköterska som jag typ älskar.
På torsdag är det 1 år sedan farmor dog <3
sen.. är det tamejtusan fredag igen. hm

lev livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0