DEN HELGEN

det blev middag med alla hos cissi. lisa fick en liten åka-bort-till-aus-ganska-länge-present av oss. hon blev nog mest glad över osthyveln (?). 
vi drog hem till malin på lite kth-fest. det var väl trevligt med gratis alkohol och en liten strippshow av värdinnan själv. sen hade jag och adela serioustalk och sen åt vi falafel.
efter mat tog vi en taxi till sköndal där vi somnade sött till annika (såklart).
finns inte mycket att säga om gårdagen. vi var liksom hemma och kollade på film, helt knäppt. vi som alltid är ute, vad hände? haha

vad jag älskar att folk är engagerade i valet, så himla kul tycker jag. man ska bry sig om hur sverige styrs, man MÅSTE rösta. vi bor ju förtusan i ett demokratiskt land!
och om SD kommer in i riksdagen kommer jag nog fälla en tår eller två. fy. usch.



"tog mig in i dröm inatt
smög runt i din hjärnbark
kröp intill varenda nerv du har
sa "tänk på mig, tänk på mig, tänk på mig, tänk på mig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0