STAD I LJUS.

IGÅR var det fredag. Först var vi hemma hos mig. Jag. Ida. Lunkan. Robert. Oliver. David. Oskar.
VI pratade. Spelade mobilspel. Spelade fia-med-knuff (3-i-rad..) Lyssnade på bra musik (Dansa är kul men jag föredrar att SUPA!)
Sen åkte vi till götgatsbacken. På Patricks drack vi hotshots, redbullvodka, öl. Och Oskar ställde sig och sjöng Stad i ljus ala Tommy Körberg. Då tyckte vakten att det var dags för oss att gå. Vi tyckte också det. Så vi gick. Oskar fortsatte sin skönsång på Götgatsbacken. jag tror folk uppskattade det. Något annat vore konstigt.
Sen gick vi till TEMPEL. Det är ett dåligt ställe så vi köpte med oss en flaska vin och satte oss vid vattnet i Gamla. Sen hittade som tur var Lunkan 2 sköna grabbar. Pekka och Arne. Hemlösa sen 25 år tillbaka. Dom dansade vi med tills vi inte orkade mer. SEN åkte jag hem. Ida kom. Vi åt. Pratade kanske? Däckade.





IDAG ÄR DET LÖRDAG. ja. Mina partnet in crimes verkar inte så sugna. Men det sak det bli ändring på.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Vad pysslar du med för något? :)

2010-09-25 @ 15:43:39
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0