ÖÖÖHHH TOOORSDAAAAG

jag tänkte oerhört mycket ikväll, väldigt mycket. jag tänkte påväg till malin, hos malin, från malin, till east, på east, från east, till berns, mer till berns, på berns, från berns, till spitfire, på spitfire, från spitfire, på max, på väg till bussen, på bussen, på väg hem från bussen. Och precis när jag öppnar dörren så försvinner allt.
jag vet vad jag tänkt i stora drag, men inget er än så. minnesförlust.

men däremot har jag träffat folk hela dagen. hödpunkten var nog Anton. det var ju himla himla längesen jag träffade honom. så sjukt fin kille. alldeles för fin. så fin att jag inte ville ha honom. hej jag är dum i huvudet.


LOVE U LONG TIME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0