LISA

nu är det såhär va att lisa ska ju snart åka till andra sidan jorden igen dvs australien. och eftersom hon inte ska vara helt ovetandes om vad som händer här hemma i sverige ska jag tamejtusan skriva om allt intressant och ointressant. allt för älskade lisa. sen hoppas jag ju självklart att hon själv kommer berätta alla smaskiga (äckligt ord) detaljer från aus.
jag ska även lägga upp bilder. typ på den första snön och på hur blå himlen är. hon kommer sakna det, det vet ju jag. och kanske på alla snygga killar jag och cissi kommer träffa. allt från söta 17åringar till coola killar på KTH (hahaha).

jag ska även berätta hur det går för mig och mina studier och man vet aldrig, kanske även cissis (?).

åh. lisa. JAG KOMMER SAKNA DIG. jag gör det redan nu.
fina du

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va söt du är! ja du måste skriva massa saker.. måste hålla mig uppdaterad!

Kommer sakna dig idutt! bara 13 dagar kvar.. :)

2010-09-08 @ 12:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0