JAG HAR SÅ HIMLA MYCKET I MIN HJÄRNA

fan vad skönt det är att ingen läser den här bloggen. ja förutom ni två då, cissi och lisa! men ni två vet ju redan allt!

idag har jag varit på södersjukhuset och det var ju lika roligt som vanligt. Theresia (min sjuksköterska) sa att det är så kul att träffa mig för hon vet aldrig vad jag har för nytt att berätta. hon är snäll hon. vi kom överns om att jag ska maila henne mina blodsockermätningar 1 gång per dag i 2 veckor för att hon ska kunna hålla koll på mig. det är fint att hon verkligen bryr sig om sitt jobb. sådan sjuksköterska vill jag också bli!

fast det där jäkla sjukhuset påminner mig om abort och almen. alltså inget bra. ååh det var så kallt då. det var 20 minus ute och tunnelbanan gick inte. det var så kallt ute att det hela tiden låg en 'dimma' över stockholm. längtar inte alls till det.

sökt csn och skickat in allt till folksam har jag också gjort. pengar. ge mig.

torsdagen ska jag spendera hemma med min dator. SÖKA JOBB!
sen ska jag snacka skit och dricka vin med Malin. hon har ju tydligen 'haft kul' med Petter Huusko. roligt? ja!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0