JAG HAR ONT I MAGEN

jag ska lägga upp bilder från helgen. på pekka tex. juste, vi såg han idag på dorttninggatan! med högtalaren såklart.

men just nu har jag ont i magen. vadfan har hänt? har inte haft så här ont på heeeela sommaren typ. min kropp börjar inse att jag ska börja plugga och jobba då vill den inte mer. stressmage! orka.
hatar att ha ont i magen :(
alltså vad är skillnaden mot 1-2 veckor sen? varför kommer det tillbaka? hjälp mig!!!!
så fort jag blev ledig i juni så blev allt mycket bättre. men jag kan fan inte gå omkring med den här jävla magen resten av livet.
jag måste gå ut och gå en as lång promenad. även fast jag redan gått i en timme idag. mina dagar kommer bestå av ytterst lite föda, enzymer och promenader. herregud. stackars mig. just nu tycker jag faktiskt synd om mig själv.


börjar ju bli taggad inför Linkan. hehe!
och jag måste kämpa med angry birds, måste måste slå oskar. fast fan, hur ska det gå till???????


peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0