DANSA FASTÄN HJÄRTAT BRISTER, DANSA FASTÄN DU INTE ÄR HÄR.

1. Jag slapp tvätta håret imorse. Själv alltså. Åkte till frisören istället.
2. Jag har apelsiner, vindruvor, banan, clementiner och passionsfrukt att frossa i.
3. SÄKERT! har äntligen släppt Facit.


Att Facit skulle komma nu i september fick mig faktist att längta till höst i somras. Nu e skivan släppt. Sommar har haft sin bartömning. Löven är röda. Och jag har redan druckit 2 glas te idag. HEJ höst. Och tur är det att det itne bara är FACIT som kommer göra denna höst sjukt bra. jag är nyfiken på Daniel Adams-Rays debut också. Och..13 oktober. Håkan. Sen kan man även boka in sig att se Håkan, Oskar och Robyn live. Så gör man hösten lite bättre.

Nu är hösten ett faktum och det är bara att gilla läget. 3 bra saker varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0