MEN ERU BENG ELLER

VILKEN HELG. tack för att ni är så roliga, gulliga, söta, snälla och underbara.
vi hade helt enkelt en himla trevlig helg i Linköping. Så himla bra stad, folk pratar liksom med en.
myskväll på fredagen och innebandymatch på lördagen som sen övergick till förfest med laget och sen en utgång som slutade med mat. jävligt god mat förövrigt.
tågresan hem var till en början jobbig, för hon som stod i kassan i restuarangvagnen var så seg så jag typ ville slå henne. men efter det vart resan så bra att jag faktiskt inte ville gå av tåget. det bästa var nog ändå att Lunkan slog Oskar på pig rush. herre.gud. eller nej, det var ju när grisen blev megastor.

just nu lyssnar jag på hoffmaestros nya skiva. eh alltså. den är ju liksom inte så jättebra om jag ska va ärlig. fast det kanske ändras om jag lyssnar igenom alla låtar några gånger till?
blir ju lite ledsen faktiskt. jag hade förväntat mig mycket mer än såhär! yeye. 
ERU BENG. ne men man skriver inte en låt som går så. inte ens på skoj. haha


nä men godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0