LIVET SOM DET ÄR

Söndagkväll i oktober.
jag sitter och lyssnar på Säkert, tänker på gårdagen och känner hur jävla trött jag egentligen är.
På tisdag börjar jag i skolan igen efter 3 års avbrott. just nu vet jag inte riktigt vad jag har gett mig in på, men det löser sig. Jag vet exakt hur jag fungerar. Men jag hoppas verkligen att min självdiciplin har blivit lite bättre än vad den var för 3 år sedan. och att jag har mognat på i alla fall något plan.

På fredag åker jag till göteborg med mamma och pappa. resorna dit kommer alltid lika lägligt. slår liksom aldrig fel! det är när jag som mest behöver det.
jag saknar min faster. hon är en av dom finaste personerna jag känner.


jag är så nyfiken på framtiden. nyfiken på livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0