SÖÖÖÖÖNDAAAAAAG

känns som om jag alltid skriver på söndagar? kan ju bero på att det är enda gången jag har något att säga? eh.
NÄäämen i fredags var vi ju hos cissela va, det vet ni ju. ni var ju där! jävla mycket vin blev det tydligen med tanke på att ingen av trion mådde särskilt bra i lördags. kanske den sämsta dagen på jääävligt länge.
och debaser medis, dit behöver vi ju kanske inte gå igen? jävla tomt bara.
och idag delade vi upp oss för jag lunkan och adela hade inte allt lust med harry potter men det hade ju självklart cissi.

om 1 ½ vecka flyttar vi, tjohooo! trallalaa. sen är det ju Säkert! och sen är det ju lucia, sen min födelsedag, sen jul och sen.. NYÅR! men hur kul kommer nyår bli??

pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0