REGNIG ONSDAG

Åh jag var så trött på den här dagen redan innan jag kommit till skolan, men när jag väl kom dit så fick jag reda på vad jag fick i datorkunskap A och vad jag fick på mitt första prov i Vård och Omsorg. MVG och VG+ såklart.
Jag blev glad och resten av dagen pratade vi. vi pratade i 3 timmar och sen var skoldagen slut.
jag gillar när vi bara diskuterar och kommer fram till olika saker. vi pratade även om hur vi såg varandra första dagen och vad våra förväntningar var och vad säger man istället för neger?
Roligt med olika människor, i olika åldrar, från olika ställen och som befinnser sig i olika stadier i livet.

Det gör inget att det regnar idag. inget alls.
Om några timmar ska vi baka bullar, och antagligen gå ut en sväng ikväll. Imorgon blir det skola och på fredag drar vi till Linköping.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0