LIVET. eh

Jag packar ihop mitt rum och resten av huset för nu är det bara 1 vecka kvar i kära hökarängen. kärt och kärt, det har i alla fall varit mitt hem det senaste 11 åren. helt sjukt hur 11 år kunde gå så snabbt?
frågan är nu bara hur jag kommer att överleva med mamma och pappa i en lägenhet på typ 75 kvm det närmaste året. herregud. jag får helt enkelt ändra mina planer och flytta hemifrån och leva extremt fattigt ett tag.

det absolut första jag måste göra är att fixa ett nytt abbonemang till min alldeles förtjusande telefon. 3 kan ta sig i röven, jävla idoioter. problemet är ju dock att jag har en bindningstid på ca 20 månader kvar. Haha! vilket skämt.
efter detta ska jag fixa ett helgjobb (det har gått för långt om jag överväger helgjobb).

ne fan. nu orkar jag inte mer. jag ska äta blodpudding nu. heheehe blodpudding. dagismaaatttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0