DET SOM HÄNDER I LINKÖPING, HAMNAR I BLOGGEN

Alltid samma känsla när man lämnar linköping.
jag är glad över att jag blir ledsen av att lämna dom. och jag blir glad över att jag saknat lunkan. för det betyder ju bara att jag har världens finaste killkompisar.

Det var i alla fall en bra helg. Det var sjukt stiliga killar vi mötte i fredags i kön till flamman. fylla, kille som ingen förstod, dans, the flame, spya på oskars kostym och allt annat som ingen kommer ihåg. fyllekäk: kanelbullar.
Lördagen var ju kanske en ganska trött dag. men vi tog en sväng på stan! fikade gjorde vi och cissi åkte longboard, hon var kanske jättedålig.
sen gick vi hem och "kollade" på djungelboken. eller ja, dom andra kollade faktist. Middag och sen förfest hos Päsa och sen: FLAMMAN! där vi kom fram till otroligt mycket smarta saker. som tex ful ful ful snygg ful ful jätteful. Tryckare som sistalåt och stad i ljus-allsång när dom stängde. f a n t a s t i s k t.

söndagen var filmdag. Titanic. leo dog. jag blev ledsen. och kär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0