all that jealousy, that bitterness, that ridicule

en äcklig bellini i april. vi var ute och firade att jag fyllde år (vi firade mig en herrans massa dagar ) vi satt på malmen. det gjorde vi förresten alltid då. sen bestämde vi oss för att vi skulle till stureplan. på väg dit blev det ändrade planer och en svarttaxi fixades och körde oss i omvägar till tyresö och hem till oliver. vi gjorde till exempel en avstickare till nacka för att hämta en hel del öl och rysk champagne. sen åktes det till statiol för att inhandla blommor (och säkert något mer?) sen dansade jag till beatles tills jag däckade i en säng full av godis. jag hittade en godis som satt fast i klänningen från den kvällen några månader senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0