visioner i mitt huvud

sitter på jobbet och har rast. hela personalrummet är överröst med kakor och bullar och godis och julmust och...jag mår illa nu. har varit en bra fredag. var ute och hade snöbollskrig. gick in och åt lussebullar med barnen.
får sån ångest hela tiden över att jag ska sluta snart. vill inte! men måste.
kommer gråta mer än när jag gick ut gymnasiet, å de va inte lite de.. usch. börjar ju gråta bara jag tänker på det!
har säkert gjort fel val att börja plugga. men skitsamma. vad gör det om 100 år?

Kommentarer
Postat av: lunkan

Precis exakt när jag läste rubriken sjöng Jocke Berg "visioner i mitt huvud". Sjukt häftigt. Kent e bra

2010-12-18 @ 15:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0