DAN FÖRE DOPPAREDAN

jag är lite trött på julen redan innan den börjat och det känns ju riktigt hemskt faktiskt. Adela fick ta emot alla mina agritioner igår och sen även stackars simon. Jag tror det beror på att jag egentligen inte ville va hemma den här julen/nyår men så råkade det bli så och jag kan liksom inte ändra tankar (fett seg tjej). jag blir ju lite trött va. trött på mig själv som ska hålla på och plugga.
men det är fan mys med jul ändå! mamma pappa och mormor sitter liksom och kollar på bingo lotto. granen är klädd också, men min mamma är någon typ av perfektionist så den är liksom för fin nu med nästan inget alls i.

okej jag ska fan försöka komma på bra nyårslöften för det är liksom våran tradition och det ska inte missas bara för att lisa är borta eller nåt sånt (förresten lisa så måste du också skriva nya lappar med frida, om hon nu vill, och typ bränna upp dom gamla, men först vill jag nog veta vad som står på dom)

som tur är ska ju vi va hos malin innan vi drar till täby så då hinner vi nog få till lite allt möjligt. höhö

pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0