BILDER SOM INTE SÄGER NÅNTING ALLS


jag och cissi hade varit på kalles fest och vi var otroligt fulla. vi satt på en parkbänk på söder och försökte komma på vad vi skulle göra av med kvällen. jag tyckte nog att det här var en superbra bild.

jag kollade i bob dylan boken på en efterfest hemma hos lunkan och sen åkte jag hem med ett dåligt sällskap. jag ska börja lyssna på lunkan.

vitabergsparken i augusti! jag tyckte att trädet var så fint och jag saknade dagis jättemycket för vi hängde jämnt i vitan med småttisarna.

jag tog en bild för att inte glömma.

tyckte det där var jätteroligt men mest satt jag ute med lisa och rökte och va arg

frukost på saturnus med cissi en morgon när vi inte skulle göra något viktigt. vi prtatade om hur knäppa folk är och jag var så ledsen för att det snöade.

där satt jag och rökte i juni. och tuggade konstiga tuggummin med en konstig kille

jag skulle ta en bild för det var så fint kommer jag ihåg att jag tänkte. jag var glad över att ha spenderat natten hos oliver på en fantastisk efterfest.

bullarna som cissi bakade till dom 3 söta i linköping. jag visste redan då att det skulle bli en grym helg och så rätt man hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0